En gnu har sparkat mig



Men drar ju till Orsa imorgon tillsammans med Lindaaaa (Nivet hon som tappade sin sista mjölktand för någon/några månader sen! :D) och det kommer blir pretty awesome! Men alltså. Bloggen kommer väl vara relativt oaktiv eftersom Maja skriver typ en gång per år eller något liknande och C-M och Miko verkar ha en aning svårt att hålla sig ifrån varandra tyyyyp! Inte mycket lär bli skrivet alltttåsåsåsås. Jag är fortfarande phähähäähädddttttt TRÖÖÖÖTT men det är najs.

Läste igenom mina sms som jag skrivit i onsdags om dom löd typ ungefär såhär: JHahahahhhahahhahbhhahhahhhhhh_ hhahaha_ fy fan du skön spgi är najs häs heñen tospappef at naj här försökte jag berätta för Tjali att jag tyckte sophie var fett skön för att hon hade lindat toapapper runt sin kropp och sedan skrev det på toapappret för att folk skulle våga använda det! Ett annat löd såhär: Gnu sparkase hon mig phädt on aj . Det ser ju ut som om jag har skrivit att en Gnu sparkade mig och att det gjorde "phädt ont" men vad jag minns fanns det ingen gnu i närheten och än mindre en gnu som dessutom SPRAKADE mig. Hm, förstår ni vad jag skrev?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0