HEJ HEJ HALLÅ (imorgon blir det trevligt och så [kolla värsta rimmet och allt!])

Hejsan alla glada!

Idag har varit en allmänt snurrig dag men jag är jätteglad ändå! :D Allt är fett fint liksom, det flyter :) Fint väder är det också, när solen skiner blir man allmänt gladare på nåt sätt Hihii
Imorrn är det vaaalborg och det innäbär... varma brasor och ingenstans att vara på hehe. Jag har införskaffat mig en ukulele idag! Den är awesome. Maue dajjligt! Förresten, den som inte har fått äran att se mig dubbad till danska bör snarast bege sig till närmsta dator (denna kanske?) och klicka på http://www.youtube.com/watch?v=LrPhHN2lCBY
Det är en smula egendomligt :)

Eeeen ukulele



BULLEN!!

Jag tycker att vi ska dela på en permobil och kalla den Bullen. Det ska vara en liten skylt längst fram där det står Bullen, en sån som barn har på sina barnvagnar (eller de vuxnas barnvagnar kanske det är.. barn kan ju inte köpa sina egna vagnar). En sådan här kanske?



Tack och hej <3

// Zceee äääääähm



Kommentarer
Postat av: Mike

hahahahaha lätt

2010-05-08 @ 13:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0