Last night från Loz-än-perspektiv


Majk och Vivien var typ galhet hardcore!

För att inte tal om mig

Och vi tre tillsammans liksom

Vadå, vi är fortfarande barn.

FETT FASHION

Awyeah

<3

GROOOOOVT

Fint med lite kärlek.

[email protected]

SKA NÅGON AV HÄR?!!!!

En start i stan med galen pepp på BR tillsammans med C-M, Miko och Maja(Vänd på r:et i BR, känns inte riktigt rätt annars :( ). Begav oss vidare mot åkerberga med stopp vid Galoppängen för att zeäm skulle upphämta sin bäärzz tillsammans med Miko medans jag och Maja lekte galet i lekparken. Efter det blev Mikolicous och SeäM FETT FASHION vid tågstationen på den långa vägen mot Vivien. Väl framme bjödkvällen på en hel del vill jag nog lova. lite EJMA MAHAPMAHEJJMA utfördes och livet var plötsligt väldigt roligt när vi dansade loss till I gotta feeling och typ LIKNANDE. Tyvärr missade jag roslagsbanan och det blev väl lite mycket för vizzzzaaa men inget som verkade phädt farligt iaf!

Föresten så satt jag och sjöng för mig själv hela vägen från östra till mig, alltså i fyrtio minuter CIRKA.

Kommentarer
Postat av: Mike

där har vi den ; -schyysst!

2010-05-08 @ 13:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0