alkohol, frankriken, gunnel, monster och yoda

Sitter på franskan och lyssnar alltså inte det minsta. två för mig okända tjejer från någon av mina lika okända paralellklasser har redovisning om frankrikes alkoholvanor. det blir inte så mycket stora bokstäver eftersom jag sitter skevt och inte har någon knapp som skapar versaler på höger sida. jävla skitdator. är ganska äckligt trött och detta fick mig att fundera. i frankrike dricker varannan tolvåring fem glas ren sprit i veckan. woho, där är det party vill jag lova.

gunnel är en fantastisk individ och jag funderar på att åka hem till miko ikväll om hon inte har för mycket viktigt plugg. hm. jag har nämligen typ nada och anser att detta måste firas. nu pratar läraren på franska igen och jag borde nog verkligen lyssna. näe hon sa bara att man köper sprit i mataffärer och på café och att det är lätt att få tag på det. man kanske borde dra till france, är ni med på det vänner?

jag drömde föresten inatt om att jag och miko var med i cm :s disneyshow och att han var alla karaktärerna och dessutom en ailien. det varinteressant. jag och miko sprang genom en caféteria samtidigt som monster-cm försökte döda oss och hjälte-cm försökte rädda oss. samtidigt var det massa biperson-cm som satt och åt. det var väldigt mycket cm helt enkelt. och jag och miko. nu är jag trött och ska försöka avsluta detta kanske inte helt sammanhängande inlägg. typ - hej då

LoZ-äN^


detta var det första jag gjorde i photoshop på min digitalworkshoplektion


Kommentarer
Postat av: C-M

... cool dröm! Ännu coolare bild!

2010-02-23 @ 21:54:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0