Estetdag med Ester

Tchejnare. Miko och C-M här (Marika och CAAAARL-MAGNUS)

Idag har varit en väldigt speciell dag. Det har nämligen varit en ESTETDAG! Väldigt trevligt. Men eftersom vi två går olika inriktningar så träffades inte vi på HEEELA DAGEN :O eller jo, några timmar imorse. MEN I ALLA FALL! Anledningen till det är att C-M går teater och är typ äckligt begåvad. Han kommer bli skådespelare i USA och tjäna miljoner (tror Miko iaf). Han var på Djursholms slott och lekte Dracula hela dagen. Miko går musik och fick stanna kvar i skolan hela dagen till klockan nio.  Det blev mycket basspelande och kör så nu är hon väääldigt trött. Konserten på kvällen var askul! Det gick asbra! Nu återstår det bara en konsert imorgon inför alla andra esteter! Vilket är mycket mycket mycket läskigare!

ETT KILO MJÖÖÖL!!! OCH ETT KILO MJÖÖÖL TILL!!! Ska C-M ge till hans bästa vän Erik Wikner som fyllde år igår. OCH av någon anledning; en Nutella (asgott btw). Väldigt fina presenter som han kommer (ja, vi vet) bli skitglad för!

Ester är en väldigt fin person. Vi tycker om henne <3

Ha det bääääst!

Kommentarer
Postat av: C-M

Eloge till Miko och C-M! Mest Miko dock :)

2010-02-02 @ 22:38:18
Postat av: C-M

Hon vet hur semikolon (;) ska användas minsann!

2010-02-02 @ 22:50:02
Postat av: Luzzäään

relativt oförståligt, men jag älskar det!

PS: jag älskar er också

PSPS: jag älskar smaskis också<33

2010-02-03 @ 13:50:12
URL: http://alwaysl.blogg.se/
Postat av: Smaskig-grabb_92

hörde jag mitt namn?

2010-02-03 @ 20:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0