Har du korv eller bröd?

Amaaagaaahhhd, fryser då gaaaalhet myyycket så jag tror jag dör en smula. Miko är spyfluga och jag lider med henne. Har inte varit min dag inte, jag tror jag har halkat sisådär tjugotvå gånger eller något liknande, lite utav min grej det där. Att ramla alltså. Det tror jag alla som känner mig vet.

Sen så måste jag bara säga det där om att korv med bröd kan om möjligt vara det porrigaste uttrycket jag någonsin hört. Allt med korv går liksom att sexa till. Pröva! Ska vi koka korv i köket? Jag ska äta korv i vardagsrummet när vi kollar på film. Ät en korv på morgonen när den fortfarande är rå och kall. Vi kan grilla korv vid en brasa. Eller bara rätt och slätt Har du stoppat korven i brödet än.

Det var ungefär det jag disskuterade i skolan idag, och lite genus såklart. Men mest korv. Smaskig_tant-64 älskar korv. Hon skulle äta korv efter skolan, mums.


Kommentarer
Postat av: Fredrick Reinfeldt

french hot dog med extra sås, har hört att snapphanar gillar sånt.

2010-02-15 @ 20:58:51
Postat av: Saftig_tant_67

en korv om dagen är bra för magen!

2010-02-15 @ 21:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0