Lite update om THE ONE

HUF har tydligen försökt värva nya offer. Jag vet inte om vi har berättat om att när du blir utsatt för HUF så går det i stadier, lite som ett tolvstegsprogram liksom. Detta drabbar främst tjejer (endast tjejer vad vi än så länge vet) och därför at vi beslutat att skapa en stödgrupp där vi informerar och pratar om problemen som vi har. Kan vara svårt att erkänna, men tro mig. Vi kommer behöva varandra!

Stadierna måste studeras och redas ut och jag tror snart vi ska släppa en lista på hur många/vilka stadier som finns. Jag, Miko och C-M är lite utav HUF-forskare, det är som om vi har upptäckt en ny ras ungefär. Kan tänka mig att det är så här det känns, ingen vet hur den fungerar och vi vet inte heller om den är farlig. Nu måste vi leva tätt inpå och studera för att ta reda på så mycket som möljigt om denna nya ras. Interessant. Osammanhängande. Puss



HAHAHA hittade denna bild när jag letade efter någon bild att lägga upp. Ni var så jävla retarderade som inte fattade hur man loggade in. Hujedamig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0