Utkast: Feb. 16, 2010

OMG! CP VAD ROLIGT ATT ÅKA TILL EGYPTEN!!! :D Nu ropar erik på mig, kommer strax!

Jag har ett blodsprängt öga! Alla skriker när de ser mig. C-M kommer ladda upp en bild på det inom kort.

Jag är VÄLDIGT besviken på Maja!

Jag tycker att det är dags att träffa Smaskig-grabb_92! Det var länge sen!


Maja sitter och googlar Marcus Pavani, Mikos brorsa som kommer till oss i höst! Han är brasse och är fett cool. Han kommer nog tröttna på Maja redan innan han kommer hit, hon är värsta stalkern :)

Mikos öga är fett läskigt, men ändå lite

C-M och Miko är phääädt zemzt! Assså galhet.. Miko säger asnöjt att de lagt upp ett blogginlägg och så hittar en det på utkast.. Dags att lära er KANSKE ?!
Sushi är gott<3

Kommentarer
Postat av: CMOMG

LUSSAAN! Det ska faktiskt stå "Mikos öga är fett läskigt, men ändå lite -coolt-." Du får inte glömma coolt!!!!!!!!

men tack så hjärtligt ändå :-)

2010-02-16 @ 19:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0