JAG ÄR RÄDD

Uppdate om HUF:s ondskefulla planer
(Bakrund: HUF styr världen, alla är konspirerade, även DU SOM LÄSER DETTA. Antagligen vet just du om vad allt detta handlar om, vet du inte så gratulerar vi, du svävar i livsfara! Vi pratar om THE PLAN)

Danskar kan inte bestämma sig, svenska eller björnar, vems stämma är den allra ljuvaste? Svaret blev; en blandning av båda och det låter hemskt! Vem kan vilja utsätta världen för detta? Ni vet? VI vet! HUF är the evil one, och han lever mitt i vårat samhälle! (kan ni förstå att vi vareviga dag utsätter oss för livsfara genom att vara i närheten av honom? MODIGA!) Vi (C-M & Jag) misstänker att han vill plåga världen genom denna horribla dialekt.. Sen kan man alltid fråga sig, är skåningarna hans eller våra? Hur långt har det gått?

Jag fruktar för det värsta
Lussan


Kommentarer
Postat av: C-M

Det är så sant! Detta måste överläggas snarast!!

2010-02-03 @ 22:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0