Lussan fixar tekniken, här är det försvunna inlägget!

Hej alla personer som läser den här bloggen (aka SG_92)!

Jag somnade klockan sju (på kvällen) för jag var fett trött... Sen vaknade jag två timmar senare och åt 50 gram vit ritter sport-choklad. SJUKT STÖRT FENOMENALT JÄVLA GOD!! :D Hur jag inte ätit upp de resterande 50 grammen är för mig ett mysterium! Älskar den nya presentationen av oss bloggare och bloggerskor. Den återspeglar utmärkt vilka vi är och vad vi har för mål i livet :)

Mikos ögon är helt stöört snygga! :O

Jag tycker det borde finnas lite bilder på gunnar här. Nån som faktiskt kan skriva borde förklara vem han är och hur vår reltion till honom utspelar sig :)

Som avslutning; finns det något bättre än lite hestmatematik såhär på kvällen?

Gunnar.. den som vill får berätta vem han är!

(Nu när jag ändå var i farten tänkte jag att jag kunde lägga in bilden på Gunnar också, Lussan)

Kommentarer
Postat av: Luz-än

Jag tycker Gunnar är jättesöt<3

2010-02-08 @ 19:26:56
URL: http://alwaysl.blogg.se/
Postat av: DensomälskarLuz-än

Tack Lussan! :D Hihihhi

2010-02-08 @ 20:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0