En familj vi känner

Tänkte presentera er för några väldigt speciella personer i våra liv (iallafall mitt och Mikos) nämligen SNUSMUMRIKEN OCH HANS FAMILJ.

Jag och Miko lärde känna Snusmumriken i slutet på förra våren, det var precis när det började bli varmt i luften och solen sken. Vi befann oss för tillfället på Gotland i ett stort gult hus alldeles i närheten av vattnet och när vi tog oss en promenad på stenstranden så mötte vi dessa fagra individer. Vi spenderade alltså tre hela dygn tillsammans. Tre dygn fyllda av mycket skratt, vänskap och kärlek. Snusmumrikfamiljen är nämligen väldigt kärleksfull, de accepterar alla så länga du är ägare av en poncho.

Till slut blev vi, tragiskt nog, separerade och sedan dess har vi inte träffats igen, jag vet inte ens om de är levande längre men två saker vet jag - De förändrade mitt liv föralltid och nästa gång jag träffar dem ska jag kasta en röd sten på dem.

Lussan


Från vänster: Fågelvarelsen, Hunden, Snusmumriken, Babyn, Fru Alien, Draken, Enhörningen
(Jag måste erkänna att jag inte är säker på alla namnen.. FÖRLÅT</3)


Kommentarer
Postat av: M

Måste ju bara säga att enhörningen har ett väldigt fint horn.



Det här är nog det bästa vi har gjort tillsammans.

2010-02-08 @ 17:00:48
Postat av: Miiko

Är det bara jag som tycker det ser ut som att alla står och sjunger?

2010-02-08 @ 17:01:57
Postat av: C-M

Hahahhahahahaahahhahaha fett snygga!

2010-02-08 @ 20:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0