awyeah

Anser att någon borde hålla bloggen igång, som redan förutspått blir det förmodligen jag, Lussan, igen! Men jag ska inte klaga, det har jag gjort för mycket av idag redan! Dock har jag, enligt mig, haft anledning, men inte mer om det nu. Kanske borde göra någon slag "hej-det-här-är-jag-presentation" av mig? Ja? Nej? Kanske? Ni kan svara imorgon, kryssa i erat svar!

Medan ni är i valet och kvalet kan jag ju iallafall säga så mycket som att jag heter Louise och är hela sexton år för tillfället! Går på en helmysig skola som man vanligtvis kallar för Globala gymnasiet på linjen sam-global. Kanske undrar ni nu "Varför hänger hon med ett gäng esteter?"? Jag erkänner, jag har självfunderat över den frågan och kommit fram till lite olika alternativa svar:

- Jag är estet i själen
- Jag har inga kompisar på globala
- Jag har inget liv

Rätt svar kan självklart disskuteras men den rent uppenbara anledningen är att jag gillar dem! Miko ochjag började väl hänga lite sådär konstat i tre veckor på Husarö och rätt så väldigt mycket i det ettochetthalva året som gått sedan sommaren - 08. Någonstans påvägen, i slutet av augusti tror jag minsann, trillade C-M och Maja in i Mikos liv för att sedan snubbla vidare in i mitt! Inte helt fel, vill jag påstå!

Mer om mig? Ja? Nej? Kanske? Äh, det räcker, jag hoppas de andra har vett nog att skriva något snart! <3


Kommentarer
Postat av: Smaskig-grabb_92

Det är ju bra att någon håller igång bloggen, kan ju inte sprida runt ert budskap om ni uppdaterar den 1 gång i veckan! :(

2010-01-28 @ 13:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0