The true story

Dag två för Farmor Lussan, samma människa vid tangentbordet. Håhåjaja, kommer bergsäkert endast bli jag som skriver här. Nåja, bättre jag än ingen?! Svaret är JA, punkt slut.

Ska jag berätta något för er kära vänner? Historen bakom namnet. Namnets historia. Farmor Lussans uppkomst. Kalla det vad som helst! Hursomhelst, Farmor Lussan är egentligen en omsvägning av något ännu mer fantastiskt, nämligen LUSSANS FARMOR! Oj, ni skulle bara veta vad farmoder i fråga har för sig just nu, säkert något vågat som skjortstrykning eller TV-tittande. Namnet har i varje fall sitt ursprung från nyårsafton (mycket spännande hände den kvällen!) när ingen minder än JAG bestämmer sig för att berätta en rolig företeelse från någon gång i höstas (Jag vet inte om det kanske bör nämnas att tillståndet inte var helt stabilt vid tillfället, det var MYCKET roligt då). Historien löd som följande:

"Min farmor skulle fråga om min syster har en blogg men sa typ fel, hahaha, så frågade om hon hade en dagbok på - vad det nu heter, MYFACE eller SPACEBOOK"

Ja, jo, det var nog ungefär så historien löd, inte speciellt avancerat. Dock tillräckligt för att vi skulle anse att hon borde bli hyllad, Farmor Lussan skulle nämligen ursprungligen hetet lussansfarmor.blogg.se men tekniskt krångel satte stopp för de storslagna planerna..

Så nu sitter vi här med internets bästa blogg, med universums bästa namn och funderar över livet, döden eller kanske fredag (som förövrigt kommer bli asm!).




Helt klart vi fyra, lite i ett nötskal kan man säga, och så var det den enda bilden på oss alla som jag hittade..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bäst, bäst, bäst <3 ge oss sidan där man loggar in så kanske det inte bara är du som skriver :) <33<3<3<3<3< bääääästa bloggeeen evaaar!

2010-01-20 @ 19:52:47
Postat av: Maja

så jävla fucking awesome! vi måste ju skriva om gunnar :O

2010-01-20 @ 20:00:11
Postat av: C-M

Asm inlägg och asm bild!!

2010-01-20 @ 20:02:19
Postat av: Biggest fan

men bilden är från nyår! :0 varför finns det ingen story om de roliga människorna ni träffade på bussen hem!? ;(

2010-01-20 @ 21:46:38
Postat av: Adamp

Massor roligt hände på nyår :D

2010-01-20 @ 22:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0