Tandfen, en sista gång!

Jag minns i sexårs när jag tappade min allra första tand, eller mina två första tänder. Båda framtänderna rök nämligen på samma dag, inom samma timme! Hur som helst var det inte minnen från den gamla goda tiden jag ville dela med mig av, och speciellt inte mina två FÖRSTA tappade tänder. Det jag ville berätta om är nämligen Linda (ni kommer få höra mer om Linda, hon är lite av en myt), som idag, ganska just nu TAPPADE SIN SISTA MJÖLKTAND!

Tanden i fråga bör vi hylla! Många långa år har den stått ut med Linda och Linda med den. Många tandläkarbesök har uthärdats och kanske framförallt så har mycket mat och godis tuggats. En trogen tand helt enkelt. En sådan som behövs! Nu har alltså Den sista tanden lämnat oss, och jag ber om tre tysta minuter för att hedra och bevara minnet av den. Tack för din tid här hos oss, du finns i våra tankar.



Linda och Tanden


Kommentarer
Postat av: Saftig_tant_67

RIP TAND.

2010-01-28 @ 19:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0