Linda här och skriver!

Hej alla glada, Linda här!
Hälsning från Miko och Lussan:
Miko fick pannbiff och bernaisesås på hakan så Lussan började skratta så mkt att hon tappade sin pannbiff??

Fråga mig inte vad som händer här i lägenheten, jag står för den nyktra delen av sällskapet och har allmänt roligt åt alla roliga kommentarer som dyker upp!

Vad mer händer? Just nu är det allsång i stugan, mkt vackert må jag säga. Miko har bitit och knagit på allt hon kommit i närheten av (inklusive sina egna axlar och andras näsor), cm fortsätter prata om att han "är fett full, och det är tungt". Sen har vi frej, han sover typ efter att ha försökt ta ner ett svärd från väggen (!?). Lussan (Lousie) jaa... hon ber mest om ursäkt och dansar runt lite överallt! Men på det hela taget så är stämmningen mkt mysig här! Något som dock förvånar mig är hur Miko kan hålla sin sångröst så bra och stadig(och lussan med för den delen) trots sitt inte så fullt nyktra tillstånd...

Aja detta var en liten uppdatering från Linda!

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0