Linda, jag är besviken!


Linda här och skriver!

Hej alla glada, Linda här!
Hälsning från Miko och Lussan:
Miko fick pannbiff och bernaisesås på hakan så Lussan började skratta så mkt att hon tappade sin pannbiff??



Jag tror jag (Miiiko) skrek det till Linda flera flera gånger när det hände för jag ville inte glömma det! Men så missförstod hon det! Hur vågar hon!? Men som tur är så kommer jag faktiskt ihåg vad som egentligen hände så här kommer en liten update på "the real story".

Okej, såhär var det faktiskt. Vi åt köttfärslimpa! Och jag "råkade" smeta ner hela Lussans ansikte med bearnaisesås, så jag tog min köttfärslimpa och torkade bort kladdet i Lussans ansikte med den (jag tyckte det var en väldigt smart idé). Sen skrattade vi så mycket att jag tappade den. Sen slog jag i min fot ASHÅRT i väggen :)

Av någon anledning kände jag igår att det var jätteviktigt för alla att veta detta. Varför vet jag inte :) Men nu vet ni!

HA DET BRAAA!!! :D <3

Kommentarer
Postat av: LUZZÄN

DET VARSÅ JÄVLA HARDCORE! JAG MINNS DET SOM IGÅR! HIHI

2010-01-30 @ 13:46:42
URL: http://alwaysl.blogg.se/
Postat av: LIIINDDAAAYY

PANNBIFF, ni sa PANNBIFF, jag citerade er ORDAGRANT!! SÅ DET SÅ!! haha (och som den enda nyktra personen så är jag den mest pålitliga källan!!) (:

2010-01-30 @ 22:21:03
Postat av: Smaskig_grabb_92

Har nu äntligen hittat tillbaka till bloggen! Känns skönt att ni håller igång bloggen så jag kan njuta av era äventyr, oftast sexuellt

2010-03-19 @ 13:28:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0