Loveboat

Tänkte bara skriva något kort och trevligt om våran alldeles väldigt underhållande gårdagskväll. Vi träffades nämnligen hel nio personer igår och gick runt ett bra tag innan jag, Maja, Sanna, Linda, Frej, Miko, C-M, Kevin och, sist men inte minst, Jacob (a.k.a Smaskig_grabb-92), äntligen satte oss tillrätta i den inte helt lugna Kungshallen. Mycket spännande hände där vill jag lova, tyvärr känner jag inte för att skriva så mycket mer så jag antar helt enkelt att ni överlever!

Dessutom vill jag bara påpeka att Jacob är en underhållade individ! WE ALL LOVE YOU
Lussan


Kommentarer
Postat av: Smaskig-grabb_92

åååh, jag älskar er också<3

2010-01-24 @ 00:31:28
Postat av: SE EEEEM!

Love boat!! <3 Älskar dig Smaskis!

2010-01-24 @ 14:11:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0