Smaskig söndag

Så här på kvällskvisten kan allt bli lite snurrigt och nerhasat, jag menar vem vill sitta i en soffa när man kan ligga i den? Hur som helst hade vi, C-M och Lussan, en inte helt ointeressant konversation på MSN, jag ger den till er så får ni läsa!



Vi är mycket väl medvetna om att det hela är aningen svårläst och otydligt, SÅ VI GJORDE EN ÖVERSÄTTNING! :D

Lussan, säger:
du skulle se mina steg från sittande till nersjunken till halvliggade till liggande mellan två soffor
C-M säger:
Hahahahha
Evolution of Lussan
Lussan, säger:
detta ärverkligen inte bekvämt dessutom
hahahahah
C-M säger:
Eller devolution kanske det heter i så fall ^^
Hahah men lussan då
Lussan, säger:
jag tog det stora steget och satte mig bekvämt igen
men jag är helt klart påväg neråt
C-M säger:
lussans sömnighets och kroppsställningskurva:

(HÄR KOMMER BILDEN IN I DET HELA! WOHO)

Lussan, säger:
HAHAHA


Tänk så kul man kan ha en söndagskväll! Ingen hejd på det hela. Förstår ni storheten i det hela? Eller är ni sådana där som bara tycker att vi ska skaffa ett liv och samla på frimärken eller börja på shogi? Då säger vi usch och fy för er! Och @ Smaskig_grabb-92, kom hit så får du en het kyss! <3

ze em & luzzan

(Kan läggas till att Lussan vi denna tidpunk ligger nerhasad iden obekväma ställningen, IGEN)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0