Tchejnare! <3

Tjena, det är jag som är C-M! Eller nåt
Hihi fett läskigt, första inlägget jag skriver här och första gången jag bloggar någonsin! :O Helt sjukt. Lussan (hon vars farmor bloggen är döpt efter) säger att det bara är att skriva det man känner för.. Så... jag antar att allvaret börjar nu :)

Omg, Miko och jag har blivit nördar! Vi köpte årskort på laser dome idag. Hehehe töntvarning, men det är fett kul och man tjänar ihop på pengarna rätt snabbt (korten räcker ju i ett år också). ;) Well anyway, hon är på en tre timmar lång teater nu som jag egentligen skulle gått på. Hahaha hon kommer nog hem sent ikväll >:)

jag är trött

Haha hoppas att det här var läsvärt i alla fall :) IMORGON BLIR DET GAAALET KUL!!!!! :D Pooz pooz <33

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är stolt. Så stolt!

2010-01-21 @ 20:26:13
Postat av: Miiin ko

Vi är dom bästa nördarna. Men fy fan för årskortets förbannelse!

2010-01-21 @ 23:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0