Vi är underbara! Det är så det är! (Filosofi från Miko)

Lyssnar på womanizer allt är så jävla kul, blev ionte riktigt som jag trott, linda kommer snart, vi saknar Jacob! Detta var lussans som skrev.

Hej allihopa :D vi har ganska roligt, eller ganska jätteroligt. Vi dansar till Brtiney Spears och har ganska kul :D ETT TIPS TILL ALLA DÄR UTE! Drick inte öl och blogga. Nu var det den underbara Miko som skrev till alla underbara människor! C-M säger att jag är bäng! Men det är jag absolut inte, jag lovar. Asså helt seriöst så är jag inte det. Jag tycker det vore ganska roligt om Smaskiga grabben var här, vi saknar honom lite! :D Jag tycker Frej är rolig :) C-M är asskön! Och Lussan är bara allmänt bäst. Vem kan inte älska henne? Jag älskar henne! :D:D:D:D <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 Det kändes bra med många hjärtan :) Jag tycker om att skriva just nu. Det är väldight kul! Men det är för att Lussan har ett skönt tangentbord!Jag har kul! C-M Kollar på ALLT jag skriver men det är roligt. Jag undrar om hur många som kommer läsa det här. Jag menar, nu skriver jag allt jag tänker (som C-M sa precis) och det är väkdigt sant. Jag kanske ska börja sluta skriva nu och låta CM skriva något, han kommer kanske antagligen skriva något om att kyssa Smaskig Grabb som han oftast gör men det är okej det med (att vara homosexuell). HYa det bra allihopa! Saknar Saftig Tant, vi saknar dig! Jag kan itne slyuta skriva. Kommer antagligen ettt till inlägg lite senare ikväll. Nu ska vi fortsätta att lyssna på BRITTAN! HA DEET BRA!!! LOVE YOU!!! <3<3<3<3<3

LINDA KOMMER OM TREE MINUTER!

Men vad ska jag skriva då? Fett svårt! Men vi har fett kul! :D Det är så awesomeroligt! :D HIhihihiihhihiiih <3<3<3<3 Nu ärdet slow motion fight som ser ut som en fett cool dans! Lussan och Miko gör värsta coola grejerna och jag skriver utan att kolla nu :)

JAG VINNER HAMSTER /// LUSSAN!

JAG MÅSTE HA TAGGMUSIK FÖR ATT KLUNKA ANNARS GÅR DET INTE! JAG HÖRDE HISSEN KOMMA! LINDA ÄR HÄR! LUSSAN ÄR MÄSTARE PÅ HAMSTER! / Miko <3<3<3<3

Nu får jag äntligen skriva!! SHit asså, nu är Linda här, värsta PHÄZZDEN!! Helt craxy! :D Hihihihi shit asså, det är kul att vara hos Lussan aka Luzzan! Nu spelas Tenacious D: Fuck her Gently tror jag. sexigt som värsta besten, ungefär nästan inte alls lika sexigt som sexig best aka Smaskig Grabb!! saknar saftig tant också! Men vi har ändå fett jävla cproligt! ;D :D:D:D:D <3<3<3<3 Älskar alla som är här och alla läsare

jag vet att jag inte fick vara med från början men jag vill bara säga att jag hatar dom som skrev den här bloggen.......mest CM. I hate u guys

Kommentarer
Postat av: MIIIKOSEN

Känner hatet från Frej i sista meningen xD

2010-01-30 @ 12:47:59
Postat av: Loui

Det strålar ut, det är crazy!

2010-01-30 @ 13:54:07
Postat av: Loui

haha jag älskar förestens Mikos visdomsord "Drick inte öl och blogga" lyssnade någon? NEJ!

2010-01-30 @ 13:55:16
URL: http://alwaysl.blogg.se/
Postat av: saftig_tant_97

Jag saknar er också, ungdomar!

2010-01-30 @ 15:26:34
Postat av: C-M

Hahhaa vad har jag gjort? x)

2010-01-30 @ 15:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0