En Londonresa och två festivaler men ack så trogna

Nu kära vänner så ska jag berätta om något alldeles exceptionellt. Detta som snart kommer att nämnas har varit tämligen revolutionerande i mitt liv. Det allra bästa med det är att jag inte visste vilken reaktion det skulle skapa när jag för första gången förenades med det. Det var fantastiskt vill jag lova! Jag pratar självfallet om mina alldeles fabulösa solglasögon!
Storheten ligger självklart i, jag antar att ni redan räknat ut det, att man kan fälla upp och ner dem precis så ofta som man vill. Vanligtvis så kommer det dessutom fram X antal okända människor av olika karaktär för att beskåda, beundra och vicka lite på dem. Vid mer än ett tillfälle har jag till och med blivit erbjuden tresiffriga summor med pengar för dessa skönheter. Dock är jag såpass stolt ägare till dem så att de är inte det minsta till salu.
Jag skulle nu vilja be er alla läsare (alla? Finns det någon?) att skänka en hyllande tanke till glasögonen som hjälpt mig skaffa så många nya vänner, det ska jag göra!
with love. Lussan
Dedikerat till Glasögonen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0