Slutsats

Hallå! Bloggen har levt i Ett halvår PLUS sju dagar! ETT HALVÅR! Min/er/vår allra finaste blogg börjar bli stor! Eller gammal i varje fall. För att fira läste jag igenom lite gamla blogginlägg och drog ungefär dessa slutsatser:

- Våra liv såg faktiskt otroligt annorlunda ut för ett halvår sedan
- Vi är fortfarande vänner
- Vi har haft många trevliga stunder tillsammans
- Det finns mycket fula/roliga/skrämmande bilder på mig/dig/du/hon/han/oss/er
- Agda är fortfarande viktigast
- Miko och C-M är tillsammans
- Gandalf är fortfarande söt
- Sushi är inte längre gott
- Min farmor är fortfarande bäst
- Lindas tand har nog växt ut vid detta lag
- Vi söker fortfarande efter tår att elda/Tjatte/Fnatte/Knatte
- Miko döper alla randoms till Ester
- Vi vill elda Knappen¨
- HUF är fortfarande i farten
- C-M är kändizzz
- Maja är inte delaktig i vår blogg
- Vi är tre, kompletta jävla psykfall som driver denna blogg, det måste vi vara liksom, läs inläggen.

Ungefär det. Ajö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0