Chuck Norris typ love




Random. Random. Random. jag typ gillar att det är phädt randomt! ehem jaha. jävligt tråkig engelska lektion. jag BORDE plugga gramatik. åh andra sida är det mycket jag borde. typ jag borde plugga och jag borde vara en trevligare individ och jag borde börja anteckna på lektionerna och jag borde börja spara pengar och jag borde söka sommarjobb och jag borde borde borde borde. jag struntar i det istället. blir inte livet roligare så? som sagt är jag vid skoldatorn som jag inte orkar jag stora bokstäver på. och bilderna är de fyra första som kommer om man söker på random på google och går in på bilder.

Kommentarer
Postat av: ZEEM

Chuck Norris fyllde år igår!

2010-03-11 @ 19:22:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0