ganska så awesome

Ska ja bara skapa lite utfyllnad? För att alla (någon?) som läser detta ska få något att läsa och älska! Så vaaaad ska jag skriva måntro? Lajdilajdila.. Hm. Ja. Vad? Ehm. Ehhhhmhmhmhmmhmhmhmh.... Jag drömde att jag var kompis med Hitler inatt.. Ehmheh, det var lite obehagligt. Jag borde skriva något roligt ju. Har det hänt något roligt? Typ inte. Eller? Vafan. Tomt tomt tomt... Va fasen.. På onsdag är det Skogsfestivalen kommer till stan. Och så har vi klassfest. Fett värt. Ska vara upp aaaall night long. Och sen bah. Skolan. Va? Vad ska jag skriva nurå? Lite mindre minst ingenting minus allting.

När jag var liten så var jag medlem på stallet.se (phäääääädt.c00l-chey_93) och då brukade jag göra hästar och flodhästar och grejerav punkter och sånt som såg ut såhär:

(.),,,(.)               ()---()              ( )  ( )
 (O O)                 (o o)               | |_| |
    (oo)               (O  O)              ( OO )
                                                  =o=
                                                                  
Typ så ja. Fett cool va? YOU BETTER LOVE IT!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0