hejjagharingeninspiritationförrubrikerhejdå

Jag tycker ze-em är fantastiskt duktig på att blogga måste jag säga! :D Jag älskar att kolla in bloggen (som mest verkar vara till för att vi ska ha kul, inte för att några ska läsa den) och upptäcka att någon skrivit ett nytt inlägg!

Dessutom stämde allt han skrev, tror jag i alla fall. Allt om mig stämde iaf (förutom att jag måste lära honom att blogg, det kan han redan. Inget fel är det väl på hans vokabulär heller, han lär sig nog mycket på ben 10) MEN mina chokladbollar var verkligen jättefula.. Anledningen till detta var nog att de fört var sådär extremsmuliga som chokladbollar bara blir när det är för lite vatten och/eller smör. Så då hällde jag i lite vatten och/eller smör. De blev LIIIIIIIITELIIIIITE lösa då (läs MYCKET) och kladdade liksom bara fast på mina hånder. Så jag kunde inte rulla dem till bollar. Det blev mest alltså en klutt chokladsmet med pärlsocker på. Dessutom var det aningen för mycket socker i dem, hähä

Nu är jag typ en tönt och kollar på Animal planet (Jag har gjort det varje morgon sen i måndag, hihi) eftersom det inte går något annat vettigt på tv (jag överväger dock TV-shop). De håller på och gör något med lejon tror jag. SPÄNNANDE!

Jag är dessutom lovad att bli tillägnad några av de allra bästa åken av Molly som är i Åre. JAG HOPPAS DETTA ÄVEN GÄLLER DE ALLRA BÄSTAFINASTEMESTUNDERBARASTE ÅKEN I ALPERNA OCKSÅ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0