Jag har en gäst! Han är brun och står under den svarta. Det är ingen häst.

Jag är riktigt dåålig. Då menar jag verkligen RIKTGT DÅLIG! Jag skulle pluggat idag, men NEJ, vad gör jag istället? Jag somnar! Men det kanske inte är så konstigt om man tänker på hur lite jag har sovit de senaste nätterna. AND YOU KNOW WHY! ;) <3 men så värt det!

Jag har tråkigt nu. Så jag tänkte visa lite bilder jag hittade precis. Ingen kommer fatta förutom Lussan.

Gotland med Lussan!

Är du klar med gröten?



Och JA, jag har en gäst. Pappa tog in honom i mitt rum och vi spelade tillsammans och sen kom Mikaela och sjöng med oss. Så det har vart värsta konserten i mitt rum hela kvällen. Sen blev det så att den bruna gästen ville stanna och det fick han. Han är faktiskt väldigt bra. Jag gillar honom.

The comment question of the day is: Vem är min gäst?

This is Miko, and I approve this message.




Ursäkta...URSÄKTA! Kan du visa oss...hur man...kommer upp...till...ytan? Ja, du vet...där det inte finns några galler.


Kommentarer
Postat av: C-M

:) <3 Det HÄR är din gäst! http://www.youtube.com/watch?v=aEiWoWoM4R0



Han är lite brun och taket kanske är svart. Han är ingen häst.

2010-03-15 @ 17:12:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0