KNAPPENELLERHENRIKELLERHENRIKOELLERNÅT!

Sitter i mina mörkblå new york yankees-pyjamasbrallor och försöker förstå en helt lagom spårad historia om Knappen och en massa liftvakter som heter Henrik eller nåt. Det är måttligt svårt för jag är rätt trött, men har dissat min sömn några timmar för att få lyssna på denna historia. Den ska tydligen vara värd det. Det hoppas jag. Verkligen.

:)


Är detta Henrik måntro?

Är detta Henrik måntro?




Det här är Lennart i alla fall
Google gillar Lennart



Hoppas ni kan sova ikväll.


ZZZzzzzzzääm <3

Kommentarer
Postat av: BLOND

Tyvärr, det är inte Henrik. Inte långt ifrån men heller inte tillräckligt nära. Hoppas du har ett fint liv.

2010-03-11 @ 23:12:28
URL: http://alwaysl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0