Lille plutt plutt plutt, tog ett skutt skutt skutt...

HEJ ALLIHOPA! :D

Här sitter jag i kylan / värmen / jag vet inte, vädret är jättekonstigt. Igår var jag och Erik hos Emil. Det var roligt. Vi stod och stekte ett kilo köttbullar då Emil fick för sig att, utan anledning, dödsseriöst låtsas vara en upprörd kock från Achmedistan (detta har dokumenterats på film) i ungefär tolv minuter. Det var väldigt, väldigt, väldigt, väldigt (Lussan, utveckla min vokabulär!) underhållande :)

Nu sitter jag och äter havre oat-bits i brist på Hob-Nobs. Hob-Nobs är extremt beroendeframkallande kakor som jag äter flakvis av i Spanien. Min bror säger att de finns i Sverige. Han ljuger... Hur som helst är dom här ganska goda också. GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH! :D

Imorgon ska jag dubba fyra timmar. KÄMPIGT MEN MÄTTANDE! Hej och hå! Jag har inte så mycket intressant att skriva känner jag. Jag kan bjuda på ett klipp jag och Niklas hade väldigt (!) roligt åt i söndags

http://www.youtube.com/watch?v=aEiWoWoM4R0

 

Fan... Lussan, du måste lära mig hur man bloggar på riktigt!

Miko är i Italien, som typ ALLA andra också är! Men ja hoppas att hon har det jättemysigt, annars skulle det ju vara tråkigt! Tycker att hon får pallra sig hem snart, saknar henne. Luz-ÄÄN har precis gjort jättefula chokladbollar, bara så ni vet (:

 

Slemmiga pussar, C-M :) <33<askfdhgjdfgdhj

 

Hur tjock är man inte när man torksar på att snatta en kexchoklad?

fast han ser så snäll ut

fast han ser snäll ut


Kommentarer
Postat av: Miko

BÄST! hahahahahhahahhaha xD <3

2010-03-07 @ 00:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0