NÄR KLOCKAN RINGER!

Hej där! VI KOLLAR PÅ NÄR KLOCKAN RINGER!!! :D OMG!

Stefan ska alltid va så himla irriterande...

Iiihihihihihihhihihiihihi!

Rätt åt Stefan!
Nu blir C-M gammal!
Han såg ganschka ung ut :)
fem, fyra, tre, två, ett...

När klockan ringer!
NANANANANANANANANA

Förlåt Lussan. Vi vet att du också vill kolla. Han har en apelsin.

The cake is a lie!

caketime!



Nu kom det! Vem är det egentligen som är Mr.Muffin?

Han lyssnar på musik.

Stackars Alexander som är ledsen :( Men nu fick han dricka te med Erika :) Outrot är jätteskrämmande varje gång det spelas! Vilt! Det krävs faktiskt en hel del mod att våga gå runt i det allra senaste!

Vi är skolans hippaste elever!
HIPP!

COOLCATS! EPISODE 11/25 snart hälften!
HAN KAN ÅKA SKATEBOARD!
TJEJERNA SÄGER ATT JAG ÄR OMOGEN! Där kom det!

Dom är coola katter!

Jag tycker att vi kan ta bort att det är fyra ungdomar i våran beskrivning, Maja har svikit oss. Fy Maja! Jag är besviken!

Jag missar alltid när han tar sig på pungen! PÅPUNGEN!

hAHZ

yeeees!
Nu är det mitt och Alexanders avsnitt!

Första onetakern!

Hennes bästa leende!

Vi skriver ett avslutande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0