VA?!!? HUF?!?! HAHAAHAHAHAHhahahahahahhahahh!!... men... va? XO

MAGNUS TAR ÖVER VÄRLDEN! Eller, HAN HAR TAGIT ÖVER VÄRLDEN!

NU ÄR DET KLART! DET ÄR SANT! HAN ÄR GUD! HAN HAR KONTROLLEN! HAN LEKER MED OSS SOM SMÅ DOCKOR!

En sorglig historia fick precis en otroligt plötslig dramatisk vändning! WHAT THE FACK?! Hahah herregud, vad är det här? Det är så brutalt hemskt och ändå groteskt bisarrt roligt! Fast mest sorgligt :O

Random grej här:
"(Y)"

Andersson är jätteful! Usch. Magnusch

C-M är häääär hos mig! :D :D :D

Jag ska få Mikolicious's spellista! Och jag ska inte döma henne för hennes musiksmak :) "Tack" säger Miko.
Nu sitter vi här och lyssnar på en aslugn, skön låt av Kings of Leon. Den är faktiskt bra.

Dagen har varit stört mysig! Miko kom till skolan fast hon bara hade en lektion idag. Det var jättebra tycker jag. Tack miko :) <3 tihii

Jag flippade idag på teatern. Martin sa att jag skulle det. jag kastade lite papper och så. det var flippat och dåligt haha. Hon är bara konstig. Varför skulle man bli arg för?

VI SKA GUNGA FRÅN VÅRAN BÅT NÅGON GÅNG! Det är askul!


Kommentarer
Postat av: JIK (Jesus i kvinnoform)

har det kommit ytterligare bevis mot hans övertagande av världen???? Väntar med spänning på att få höra!!

2010-03-18 @ 22:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0