HEJ DET VAR LÄNGESEDAN!!!

Hej! Var längesedan! Om sex dagar fyller Farmor Lussan ETT ÅR! MAAAHGAAAAAHHHHSCHHH! Can't belive IT! Eller jo. Kan ju det. Fast vet ni? Jag är jättedålig. crycrycry. Har varit sjuk i sex dagar och bah. aja. Nu är jag typ frisk helt lagom till helgen, FEST! Eller jag. Jag ska på middag. För den har jag varit bjuden på länge. Och så bah: MIKO SKA HA FÄZT PÅ LÖRDAG!!!!! CRY CRY CUT CUT! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !

Alltså. Saknar henne en aning. Trore eller eeej men vi är typ fett askassa på att träffas nuförtidenommanjämförmedförr. Men jag gillar henne I ALLA FALL. ZMEMÄM har jag inte heller träffat på LÄNGE. De är fortfarande kära och fett in lööve.

Tyvärr har jag gjort slut med Gandalf. Det var en blodig historia. Någon gång ska ni få höra den. Någon gång.........

Har aldrig bloggat på Farmor Lussan från detta skrivbord någon gång. Hoppas det fungerar.

ADJÖ JAG HETER LOUZZ-HAIN!

Och så lite bilder för att liva upp de döda.



En vanlig torsdagskväll i mars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0